Maiden World

Iron Maiden Forum


It is currently September 1st, 2014, 1:38 pm





Post new topic Reply to topic  [ 908 posts ]  Go to page Previous  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 61  Next
Author Message
 Post subject: Re: What Gigs Are you going to?
PostPosted: September 21st, 2009, 8:42 pm 
Offline
Superior Member
Superior Member
User avatar

Joined: November 18th, 2003, 6:15 pm
Posts: 37002
Location: Wiltshire, England ..................... .....Justice 4 The 96..... ..........Y.N.W.A............
wicky wrote:
That would help loads :banana: :banana: :banana: I was fine on the metro in Paris...felt so much bigger and I could breath!

Going to disappear for a bit, this puter is soooo slow! steam driven :err: back soon :wink:


Steam driven LOL LOL LOL

Made in your local PC shop then LOL LOL LOL

_________________
:metal: This is not the smallest sig in the world, no, this is just a tribute!! :metal:


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: What Gigs Are you going to?
PostPosted: September 21st, 2009, 9:08 pm 
Offline
Senior Member
Senior Member

Joined: November 9th, 2003, 9:41 pm
Posts: 34530
Location: Devon, England
rockin_plumber wrote:
wicky wrote:
That would help loads :banana: :banana: :banana: I was fine on the metro in Paris...felt so much bigger and I could breath!

Going to disappear for a bit, this puter is soooo slow! steam driven :err: back soon :wink:


Steam driven LOL LOL LOL

Made in your local PC shop then LOL LOL LOL

LMAO LOL dunno how old it is, it was mr wickys dads, it keeps Jake happy though :D


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: What Gigs Are you going to?
PostPosted: October 1st, 2009, 8:29 pm 
Offline
Senior Member
Senior Member
User avatar

Joined: November 6th, 2003, 11:44 am
Posts: 30766
Location: in my panty actually
3 days before DT :banana: :banana:

_________________
http://concerts.wolfgangsvault.com/


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: What Gigs Are you going to?
PostPosted: October 5th, 2009, 1:36 pm 
Offline
Senior Member
Senior Member
User avatar

Joined: November 6th, 2003, 11:44 am
Posts: 30766
Location: in my panty actually
Frenchy wrote:
3 days before DT :banana: :banana:


well done :banana: :banana: :edmetal: :edmetal:

it was yesterday 8)

in order of apparence :

Unexpect : non sense. a big noise for nothing :(

Bigelf : what a band :o :shock: :o : they seem to live in the 70's yet LOL LOL but they play so nice and a big sound 8) Mike Portnoy came on stage with them for a jam. He totally ejected the bigelf's drummer ( LOL ) to play one of their song and he totally transcend the band. Respect mike :metal: a good show and a cool band to see as headliner 8)

Opeth: good show even if they looked too much static and really technic. I think this theater was too big for the band, they didn't play at their best. And the audience was waiting for DT, so too cold. respect for their music. It was after all a big level of technicity

Dream : big show as usual. What a sound :o :o :o La Brie never sound like this, Petrucci at his top (the end solo of 'count of Toscany' was simply amazing). Portney at the top. J. Rudess played as never. Myung as shy as usaul but essential. The songs of the last album are really great on stage (even 'rite of passage :o ). The only deception was the length of the show ==> 1H30mn :( :(

to resume, a good night with a confirmation that Dream are a really big big band and maybe the biggest performers on stage !!!! respect :metal:

_________________
http://concerts.wolfgangsvault.com/


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: What Gigs Are you going to?
PostPosted: October 6th, 2009, 11:07 am 
Offline
Senior Member
Senior Member
User avatar

Joined: November 9th, 2003, 11:18 pm
Posts: 7373
Location: Oswestry, Shropshire
Awesome :metal:

Also, they were filming for the music video for Wither, so keep an eye out when that comes out, you might see yourself :P (They're also filming it in Manchester and London..shows me and Wicky are going too, and you went to the Paris show..MW getting some exposure on a Dream Theater vid LOL )

I'm seeing them on friday, absolutely cant wait to see Opeth, 4th time seeing DT, it'll be awesome! 3 days to go :banana:


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: What Gigs Are you going to?
PostPosted: October 7th, 2009, 8:38 pm 
Offline
Senior Member
Senior Member
User avatar

Joined: November 6th, 2003, 11:44 am
Posts: 30766
Location: in my panty actually
Ben wrote:
Awesome :metal:

Also, they were filming for the music video for Wither, so keep an eye out when that comes out, you might see yourself :P (They're also filming it in Manchester and London..shows me and Wicky are going too, and you went to the Paris show..MW getting some exposure on a Dream Theater vid LOL )

I'm seeing them on friday, absolutely cant wait to see Opeth, 4th time seeing DT, it'll be awesome! 3 days to go :banana:


enjoy Opeth and Dream benny, they play a fantastic gig :edmetal: :edmetal:

and tell me about your feeling with Bigelf 8) 8)

_________________
http://concerts.wolfgangsvault.com/


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: What Gigs Are you going to?
PostPosted: October 10th, 2009, 8:13 am 
Offline
Senior Member
Senior Member

Joined: November 9th, 2003, 9:41 pm
Posts: 34530
Location: Devon, England
My turn tonight :banana: :banana: :banana: sooooo excited!!!!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: What Gigs Are you going to?
PostPosted: October 10th, 2009, 5:54 pm 
Offline
Senior Member
Senior Member
User avatar

Joined: November 6th, 2003, 11:44 am
Posts: 30766
Location: in my panty actually
wicky wrote:
My turn tonight :banana: :banana: :banana: sooooo excited!!!!



have a good one dear lady :headbang: :headbang: :headbang:

_________________
http://concerts.wolfgangsvault.com/


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: What Gigs Are you going to?
PostPosted: October 11th, 2009, 2:42 pm 
Offline
Senior Member
Senior Member
User avatar

Joined: December 21st, 2006, 8:21 pm
Posts: 1240
Location: Brummie
Why do all the awesome gigs have to be in america? :(

Megadeth endgame tour with machine head supporting....*cries*

oh well...
Machine head in february :wink:

awesome :metal:

_________________
ImageBecause it IS a Way of Life! Hate Crew From BrumVoImage


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: What Gigs Are you going to?
PostPosted: October 11th, 2009, 2:47 pm 
Offline
Senior Member
Senior Member

Joined: November 9th, 2003, 9:41 pm
Posts: 34530
Location: Devon, England
Frenchy wrote:
wicky wrote:
My turn tonight :banana: :banana: :banana: sooooo excited!!!!



have a good one dear lady :headbang: :headbang: :headbang:

I did thanks frenchy :grouphug: brilliant night!! :banana: :banana: :banana:
one of the highlight was all 4 drummers of the night playing Mike's kit!...I didn't film this, but soooo glad someone did!!
http://www.youtube.com/watch?v=eBH1WJ89P8s


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: What Gigs Are you going to?
PostPosted: October 11th, 2009, 3:10 pm 
Offline
Senior Member
Senior Member

Joined: November 9th, 2003, 9:41 pm
Posts: 34530
Location: Devon, England
http://www.youtube.com/watch?v=dNTGn_MYaqg#movie_player go to 6.20 ish...Opeth singer, can't remember his name :oops:

Was a bloody good night, missed the first 2 bands...was too busy getting pissed at the hotel LOL was cheaper there than at the arena :D

I'm knackered and still feeling a bit rough :err: might go lie down for a bit :D


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: What Gigs Are you going to?
PostPosted: October 12th, 2009, 12:11 pm 
Offline
Senior Member
Senior Member
User avatar

Joined: November 6th, 2003, 11:44 am
Posts: 30766
Location: in my panty actually
wicky wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=dNTGn_MYaqg#movie_player" target="blank go to 6.20 ish...Opeth singer, can't remember his name :oops:

Was a bloody good night, missed the first 2 bands...was too busy getting pissed at the hotel LOL was cheaper there than at the arena :D

I'm knackered and still feeling a bit rough :err: might go lie down for a bit :D


you missed Bigelf :o :o

_________________
http://concerts.wolfgangsvault.com/


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: What Gigs Are you going to?
PostPosted: October 19th, 2009, 9:42 pm 
Offline
Senior Member
Senior Member

Joined: November 9th, 2003, 9:41 pm
Posts: 34530
Location: Devon, England
Frenchy wrote:
wicky wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=dNTGn_MYaqg#movie_player" target="blank go to 6.20 ish...Opeth singer, can't remember his name :oops:

Was a bloody good night, missed the first 2 bands...was too busy getting pissed at the hotel LOL was cheaper there than at the arena :D

I'm knackered and still feeling a bit rough :err: might go lie down for a bit :D


you missed Bigelf :o :o

Yep :oops:


For the first time in bloody ages I haven't got a gig to look forward to now :(


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: What Gigs Are you going to?
PostPosted: December 15th, 2009, 12:36 am 
Offline
Senior Member
Senior Member
User avatar

Joined: June 28th, 2005, 6:22 pm
Posts: 8048
Location: Abbotskerswell, Devon.
I went out last week. At the last minute I bought a ticket to See the Quireboys in Bristol. Support came from the mighty WOLFSBANE :blaze: :blaze: :blaze:

Had a really good night. :D I'll put pics up tomorrow.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: What Gigs Are you going to?
PostPosted: December 15th, 2009, 1:47 pm 
Offline
Senior Member
Senior Member
User avatar

Joined: June 28th, 2005, 6:22 pm
Posts: 8048
Location: Abbotskerswell, Devon.
Image


Image


Image


Image


Image

_________________
Image


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 908 posts ]  Go to page Previous  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 61  Next


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB 3
© 2000-2009 The phpBB Group.