www.maiden-world.com
New user? Why not Register. Existing users: Log in
 Search   Memberlist   Usergroups   FAQ 

Maiden World Forum

You are here: Home > Forum

Kauanko olette kuunnelleet maidenia?
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Post new topic Reply to topic    Maiden World Forum Index > Suomeksi
Author Message
sincrawler

PostPosted: Tue Sep 14, 2004 6:54 pm   Post subject: Reply with quote

Kesäkuusta -83 lähtien. Paljon on tapahtunut sen jälkeen, mutta musiikkimaku ei ole vaihtunut.
Back to top
Maiden01

PostPosted: Sun Dec 05, 2004 7:43 pm   Post subject: Reply with quote

Reilu kolme vuotta on tullu kuunneltua täysipäiväisesti, aina kun se on mahdollista. Ensimmäisenä kuuntelin Powerslavea ja sitten mentii eikä pois pääsyä ole! Up the Irons!
Back to top
SilverWing

PostPosted: Tue Dec 07, 2004 1:01 pm   Post subject: Reply with quote

Maiden tuli eläämäni joskus '96 ja siitä lähtien se on ollut ISO osa elämää.
Eka levy oli Real Live One ja sit FOD ja Powerslave. Fear of the Dark live on mulle se suurin jumalaisuus.
Back to top
miemaiden

PostPosted: Thu Apr 28, 2005 11:43 am   Post subject: Reply with quote

-83 alotin Number Of The Beast levyllä ja het hommaamaan kahta ekaa levyä jotka kolahti vielä kovemmin Finger Meikälle Paul Di`anno on eka ja ainut Maidenin laulaja. Kaikki laulajat Maidenissa jotka on levyttäneet eivät TODELLAKAAN ole huonoja. Kehaisu: Lahessa 1.12.2004 Paulin keikalla pääsin tapaamaan idoliani backstagelle! Olipahan naseva kokemus ottaa "Paten" kanssa bissee pari tuntii Smile
Back to top
Fear of the dark

PostPosted: Sat May 14, 2005 5:24 pm   Post subject: Reply with quote

Aloin kuunnella Maidenia kun katoi tv:tä ja näin sieltä Wildest dreams videon ja jäin sit maideniin koukkuun.
Back to top
Nismo

PostPosted: Sun May 15, 2005 10:35 am   Post subject: Reply with quote

Aina olen Maidenista pitänyt, mutta jouluna 2000 aloin haluta levyjä. Ei tullut, kahden vuoden odotuksen jälkeen ostin itse kaksi levyä. Eli vuosi 2003 tulossa viikon päässä. Nyt löytyy jo 6 levyä, ja kaikki tarkotuksena ostaa.
Back to top
ClanMan92

PostPosted: Wed Aug 31, 2005 5:37 pm   Post subject: Reply with quote

olen kuunnellut iron maidenia aktiivisesti vaivaisen vuoden Embarassed Embarassed ensimmäinen maidenin biisi the trooper.......
Back to top
sipulisammakko

PostPosted: Sun Jul 23, 2006 4:32 am   Post subject: Reply with quote

Mä oon 15v ja löysin maidenin noin 3vuotta sitten.. Oltiin tuttava perheen kaa sveitsissä laskettelemassa ku sen perheen mua vuotta vanhempi kaveri antoi mun kuunnella hänen mp3-soitinta. Heti ensimmäinen biisi tais olla "run to the hills" tai "trooper". Sillon mulla kolahti jotain päässä ja ku pääsin takas suomeen niin heti ensimmäisenä hankin "Edvard the great"-albumin ja sen jälkeen kuunnellu lähes joka päivä maidenia ja koko ajan oppii uutta!
Back to top
juhokar

PostPosted: Wed Aug 30, 2006 4:19 pm   Post subject: Reply with quote

Itse olen kuunnellut Maidenia n.2v. ensin kuulin sitä kaverillani Dod:in muodossa ja seuraavana päivänä kävin ostamassa itselleni läheisestä levydivarista 3 Maidenin albumia.
Back to top
Samhain

PostPosted: Sun Apr 01, 2007 1:14 pm   Post subject: Reply with quote

Piece Of Mind kasetti löytyi tuossa 85-86 välisenä aikana ja lopullinen niitti oli kun näin Live After Death-livevideon. Siitä lähtien on tullut seurattua yhtyeen tekemisiä vaikka ehkä hieman vähemmälle jäikin tuolloin Blazen aikana.
Back to top
Post new topic Reply to topic    Maiden World Forum Index -> Suomeksi All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Page 7 of 7

You are here: Home > Forum

Maiden World is an Exospectral managed website