| Author |
Message |
sincrawler

|
Posted: Tue Sep 14, 2004 6:54 pm Post subject: |
|
|
| Kesäkuusta -83 lähtien. Paljon on tapahtunut sen jälkeen, mutta musiikkimaku ei ole vaihtunut. |
|
| Back to top |
|
 |
Maiden01
|
Posted: Sun Dec 05, 2004 7:43 pm Post subject: |
|
|
| Reilu kolme vuotta on tullu kuunneltua täysipäiväisesti, aina kun se on mahdollista. Ensimmäisenä kuuntelin Powerslavea ja sitten mentii eikä pois pääsyä ole! Up the Irons! |
|
| Back to top |
|
 |
SilverWing
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 1:01 pm Post subject: |
|
|
Maiden tuli eläämäni joskus '96 ja siitä lähtien se on ollut ISO osa elämää.
Eka levy oli Real Live One ja sit FOD ja Powerslave. Fear of the Dark live on mulle se suurin jumalaisuus. |
|
| Back to top |
|
 |
miemaiden
Joined: 27 Apr 2005 Posts: 1 Location: Lappeenranta FINLAND
|
Posted: Thu Apr 28, 2005 11:43 am Post subject: |
|
|
-83 alotin Number Of The Beast levyllä ja het hommaamaan kahta ekaa levyä jotka kolahti vielä kovemmin Meikälle Paul Di`anno on eka ja ainut Maidenin laulaja. Kaikki laulajat Maidenissa jotka on levyttäneet eivät TODELLAKAAN ole huonoja. Kehaisu: Lahessa 1.12.2004 Paulin keikalla pääsin tapaamaan idoliani backstagelle! Olipahan naseva kokemus ottaa "Paten" kanssa bissee pari tuntii  |
|
| Back to top |
|
 |
Fear of the dark

|
Posted: Sat May 14, 2005 5:24 pm Post subject: |
|
|
| Aloin kuunnella Maidenia kun katoi tv:tä ja näin sieltä Wildest dreams videon ja jäin sit maideniin koukkuun. |
|
| Back to top |
|
 |
Nismo

|
Posted: Sun May 15, 2005 10:35 am Post subject: |
|
|
| Aina olen Maidenista pitänyt, mutta jouluna 2000 aloin haluta levyjä. Ei tullut, kahden vuoden odotuksen jälkeen ostin itse kaksi levyä. Eli vuosi 2003 tulossa viikon päässä. Nyt löytyy jo 6 levyä, ja kaikki tarkotuksena ostaa. |
|
| Back to top |
|
 |
ClanMan92
|
Posted: Wed Aug 31, 2005 5:37 pm Post subject: |
|
|
olen kuunnellut iron maidenia aktiivisesti vaivaisen vuoden ensimmäinen maidenin biisi the trooper....... |
|
| Back to top |
|
 |
sipulisammakko
|
Posted: Sun Jul 23, 2006 4:32 am Post subject: |
|
|
| Mä oon 15v ja löysin maidenin noin 3vuotta sitten.. Oltiin tuttava perheen kaa sveitsissä laskettelemassa ku sen perheen mua vuotta vanhempi kaveri antoi mun kuunnella hänen mp3-soitinta. Heti ensimmäinen biisi tais olla "run to the hills" tai "trooper". Sillon mulla kolahti jotain päässä ja ku pääsin takas suomeen niin heti ensimmäisenä hankin "Edvard the great"-albumin ja sen jälkeen kuunnellu lähes joka päivä maidenia ja koko ajan oppii uutta! |
|
| Back to top |
|
 |
juhokar
|
Posted: Wed Aug 30, 2006 4:19 pm Post subject: |
|
|
| Itse olen kuunnellut Maidenia n.2v. ensin kuulin sitä kaverillani Dod:in muodossa ja seuraavana päivänä kävin ostamassa itselleni läheisestä levydivarista 3 Maidenin albumia. |
|
| Back to top |
|
 |
Samhain
|
Posted: Sun Apr 01, 2007 1:14 pm Post subject: |
|
|
| Piece Of Mind kasetti löytyi tuossa 85-86 välisenä aikana ja lopullinen niitti oli kun näin Live After Death-livevideon. Siitä lähtien on tullut seurattua yhtyeen tekemisiä vaikka ehkä hieman vähemmälle jäikin tuolloin Blazen aikana. |
|
| Back to top |
|
 |
|