| Author |
Message |
PekkaDeere

|
Posted: Thu Jan 01, 2004 1:29 pm Post subject: |
|
|
quote:
Lappis wrote
Vuonna-89 tai -88 kuulin Moonchildin teeveestä. Lyhennetty keikka Maiden Englandista, tais olla rocktori tai jotain. Olin toki kuullu aikasemminki ikiklassikoita jostain, mutta Moonchild pisti 5-vaihteen päälle Maidenkuuntelussa. Ja sama biisi edelleen on yks maailman kovimpia!
NP- Tarot: Undead son
Moi,
minäkin olen nähny sen rocktori ohjelman. Kamulla on se videolla ja tsekattiin se 4 vkoa sitten. se lähettiin muistaakseni maaliskuussa 1991.
 |
|
| Back to top |
|
 |
Lappis
|
Posted: Thu Jan 01, 2004 1:47 pm Post subject: |
|
|
^ No perkele! Mullistit vallan maailmani nyt tällä tiedolla. Mulla oli kans se videolla joskus, mutta ei enää, koska piti ostaa original Maiden England
elieli...sit ollaan kuunneltu vuodesta -91 tai jotain. siis aktiivisesti |
|
| Back to top |
|
 |
Roskisdyykkari

|
Posted: Fri Jan 02, 2004 11:01 am Post subject: |
|
|
Vuoden 2003 alussa pelasin THPS4:sta ja siinä kuulin Number of the Beastin. Joitain kuukausia myöhemmin kaveri soitti Aces Highta ja tunnistin heti Brucen äänen. Sanoin että olen varmaan kuullut tätä ennemminkin, ja sitten se pisti Number of the Beastin soimaan. Silloin sanoin että tämä on se ja vähän ennen Give Me Ed Til' I'm Dead touria aloin kuunnella aktiivisesti.
Silloin potutti kun luin juuri lehdestä että Maiden tulee Suomeen ja kuulin että liput on myyty loppuun..
Eli en minäkään ole kauaa Maidenia kuunnellut.. |
|
| Back to top |
|
 |
Hexa

|
Posted: Fri Jan 02, 2004 12:49 pm Post subject: |
|
|
Vajaa puolet elämästäni olen maidenia kuunnellut enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Mutta vasta vuosi taakseppäin Maidenista tuli ykkösbandi. Ennen oli Metallica ja Black Sabbath ne kovimmat.
Ja eka biisi minkä kuulin oli Fear of the Dark |
|
| Back to top |
|
 |
Pharynx
|
Posted: Sat Jan 03, 2004 12:49 pm Post subject: |
|
|
| 2 vuotta. |
|
| Back to top |
|
 |
Maso
|
Posted: Sat Jan 03, 2004 3:03 pm Post subject: |
|
|
| Noin 22 vuotta eli 1981 olen aloitellut mutta seuraavana vuonna kolahti vasta totaalisesti. |
|
| Back to top |
|
 |
Pedro

|
Posted: Sat Jan 03, 2004 3:37 pm Post subject: |
|
|
| Muistaakseni kaikki alkoi kesällä/syksyllä 2000, kun kaveri toi piraatti-BNW:n kuunneltavaksi. The Wicker Man iski heti ja se oli menoa. |
|
| Back to top |
|
 |
jiikoo
|
Posted: Thu Jan 08, 2004 11:08 am Post subject: |
|
|
...suurinpiirtein vuodesta 1985, jolloin olin 14. Eka IM-konserttini oli Somewhere in Time -tourilta ja toka 7th Son... -tourilta. Sitten tulikin vähän pidempi paussi IM:n kuuntelussa, kunnes viime vuonna "löysin IM:n uudelleen" Totta kai olin taas nostalgisoimassa DOD-keikalla 21.12.!  |
|
| Back to top |
|
 |
blakki
|
Posted: Thu Jan 08, 2004 3:21 pm Post subject: |
|
|
Reilut puoli vuotta kunnolla, pakkohan tähän kavereideni maailmanmullistajaan oli tutustua tarkemmin. Kiitos ja kumarrus heille.
Harmi, etten koskaan ala-asteella uskonut luokkatoverini sanoihin Maidenin erinomaisuudesta. Tyhmä minä.  |
|
| Back to top |
|
 |
ewil Senior Member

|
Posted: Thu Jan 08, 2004 3:28 pm Post subject: |
|
|
Vaivaiset 4 vuotta...
Mutta menetettyä aikaa korvataan koko ajan *kuuntelee SIT:ia*  |
|
| Back to top |
|
 |
Still_Life
|
Posted: Thu Jan 08, 2004 6:03 pm Post subject: |
|
|
Vuonna -95 tai -96 ostin levymessuilta No Prayer For The Dying lp:n ja siitä alkaen on hyvin aktiivisesti kuunneltu. Eka Maiden-levy oli Real Dead One kasetti jonka sain -94 synttärilahjaksi, mutta se katosi yhden kuuntelun jälkeen. Vasta pari vuotta sitten löysin sen kaapin kätköistä.  |
|
| Back to top |
|
 |
Jerky

Joined: 10 Nov 2003 Posts: 9 Location: The country where I want to be eating breakfast or dinner or snack lunch in the hall
|
Posted: Fri Jan 09, 2004 9:56 am Post subject: |
|
|
quote:
jarmila wrote
Vuodesta 82 lähetään liikkeelle...14v silloin...oli se kovaa aikaa...
Sama vika. |
|
| Back to top |
|
 |
Clairvoyant
|
Posted: Sun Jan 11, 2004 4:16 pm Post subject: |
|
|
Juuri rekisteröidyin tänne maidenworldin, terve vaan kaikille. Loistavaa, että löytyi joku paikka maidenfinlandin lopetettua.
Ja sitten asiaan, olen kuunnellut Maidenia 10 vuotiaasta saakka, eli vuodesta 98. Tosin vuosina 99-00, en kuunnellut maidenia kovin aktiivisesti, mutta palasin sen pariin taas 2001. Eli Maidenia on tullut kuunneltua nyt viisi vuotta, toivottavasti jatkuu koko loppuelämän.  |
|
| Back to top |
|
 |
The Unknown

|
Posted: Fri Jun 04, 2004 10:53 pm Post subject: |
|
|
| Pari vuotta oikeastaan olen kuunnellut,mutta varsinaisesti sytyin bändille vasta kun ostin dance of deathin pari viikkoa sitten. |
|
| Back to top |
|
 |
The_Assassin

|
Posted: Wed Jun 23, 2004 4:36 pm Post subject: |
|
|
Hävettävän vähän aikaa, eli vuodesta 1997. Seitsemisen vuotta siis. Aika monesti nuo levyt on silti tullut kuunneltua (paitsi Blazen aikaiset). |
|
| Back to top |
|
 |
|